WELLIS – nemzetközi TVC
Hazai és nemzetközi piacon futó reklámfilm és termékvideó.
Nemzetközi reklámfilm és termékvideó a Wellis számára.
Hazai és nemzetközi piacon futó reklámfilm és termékvideó.
international
commercial
ad
tvc
product video
virtual led
A kampány célja egy új termék, a Wellis által kifejlesztett, felsőkategóriás medence bevezetése, bemutatása. A megadott “Wellis – A természet élménye” szlogent kellett filmre vinnünk. Illetve egy termékbemutató videóval kiemelnünk a medence funkcióit és újításait.
A film a munkájából hazaérkező vezetőként vagy vállalkozóként dolgozó nővel indít. Minden teljesen hétköznapi, reális. A szereplő hazaérkezésétől kezdve a fokozatosság elvével kezdjük el behozni a természet elemeit a filmbe, titokzatosan jutunk el a végkifejletig: a teraszon dzsungel környezetbe ágyazott medence élményéig.
Ebben a világban a Wellis egy eszköz, amely az álmok és a fantázia világok területét áthozza a valóságba.
A film fokozatosan hozza be a “lakásba nem illő” elemeket, amelyek mintha hívnák valahová a szereplőt. Ez az érintetlen természet, amelynek a medence szerves részét képezi.
Ez egyszerre sugallja, hogy a Wellis néhány másodperc alatt repít el az egzotikus kikapcsolódás világába, illetve mutatja a termék természetközeliségét. Ugyanis ez a világ egyik legenergiahatékonyabb medencéje.
A filmet hosszú ideig valós díszlettel szerettük volna forgatni. Több helyszín is felmerült, de végül mindegyik kicsinek bizonyult a medence befogadására. Ezért döntöttünk úgy, hogy virtuális LED technológiával dolgozunk, ami lehetővé teszi, hogy bármilyen díszletben forgathassunk, kellően nagy térben.
A reklámfilmhez kiegészítő anyagként egy részletesebb termékbemutató videót is készítettünk a márka külföldi disztribútorai számára, hogy könnyen, gyorsan és érthetően adhassák át a termék előnyeit és a használatához szükséges információkat.