True Story
Arculatkészítés és a márkabevezető kampányvideó és kampánykreatívok készítése a JOBGROUP legújabb albrandjének, a frissdiplomásokat célzó TRUESTORY-nak.
Arculatkészítés és a márkabevezető kampányvideó és kampánykreatívok készítése a JOBGROUP legújabb albrandjének, a frissdiplomásokat célzó TRUESTORY-nak.
integrated campaign
brand identity
hr-communication
y generation
image film
ppc
facebook campaign
ooh
design
Feladat: Figyelemfelkeltő és eredeti arculat készítése, amivel az Y és Z generációs frissdiplomások könnyen tudnak azonosulni.
Leírás: Az arculat elkészítése mellett elkészítettük a márka kabalaállatát, egy sárga bébipolipot, ami köré számos kreatív épült. Az insight, ami alapján dolgoztunk az volt, hogy a diploma előtt állókat mindenki a terveiről és a karrierjéről kérdezi. A legtöbb ember ekkor még nem tud ezekre válaszolni, ezért frusztrált és dühös lesz. Senki nem érti meg az egyetemistákat, különösen vizsgaidőszakban nem, akik úgy érzik, az egyetemen szerzett tudásuk haszontalan, de egy ragasztószalaggal bármilyen háztartási problémát megoldanak.
Az, hogy figyelemfelkeltő, bátor és vicces kreatívokat készíthettünk, a TRUESTORY-t is “szerelemprojektté” tette számunkra.:)
Eredmények: A TRUESTORY elindítását követő 6 hónapban több, mint 300 frissdiplomás és egyetemi hallgató regisztrált a honlapon.
MATE METER: