Gelarto Rosa
Projekt: A márka bevezetése Barcelonában és a Gelarto Rosa általános kommunikációja Budapesten és Barcelonában.
Projekt: A márka bevezetése Barcelonában és a Gelarto Rosa általános kommunikációja Budapesten és Barcelonában.
social media
ppc campaign
sales campaign
brand introduction
fmcg
Feladat: A Gelarto Rosa közönségének bővítése kampányokkal, a márka ismertté tétele széles körben, a barcelonai új üzlet bemutatása és az eladások növelése.
Leírás: A Gelarto Rosa brand mindennapos kommunikációjával kapcsolatos valamennyi feladatot (kreatívok tervezése, előállítása, kihelyezése) ellátjuk. 2018 márciusában mi kaptuk a márka bevezetésének feladatát Barcelonában. Alkalmi sales kampányokkal (pl. a helyi hagyományokon alapuló St. Jordi kampány, a Formula-1 spanyol nagydíjhoz kötődő játék, vagy a családi nap) és influencerekkel együttműködve jelenleg is zajlik a márka ismertté tétele. Kiutazásunkkor a város szívében készítettünk fotókat a termékről, és sikeresen vontunk be a fotózásba helyieket és arra látogató turistákat.
Eredmények: Az eladási számok és az online követők száma folyamatosan növekszik. Barcelonában a St. Jordi kampányhoz kapcsolódó promóciós napon kb. 600-an kizárólag a kampány miatt látogatták meg az üzletet.
MATE METER: