Air7 – TVC

Air 7 – Tvc

Tvc and billboard forAir7.

tvc

billboard

photography

print

A feladat: 1,5 hónap leforgása alatt elkészíteni a kampányhoz tartozó kreatív koncepciót, megszervezni és legyártani a reklámfilmet. Megtervezni az óriásplakátot és menedzselni a fotózást.

Kampánycél: A Magyarországon tavaly nyár óta kapható, itthon fejlesztett és gyártott étrend-kiegészítő megalkotását a pandémia tette szükségessé, hiszen a SARS-CoV-2 légzőszervi vírusról beszélünk. A táplálékkiegészítő nem gyógyír a betegségre, azonban úgy állították össze, hogy az a tüdő vitalitását biztosítsa, így akik fogyasztják, jobb eséllyel indulnak a vírus ellen.

Már az első hónapokban több száz patikában jelen volt a vitamin, és számos Európai országban is felfigyeltek a termékre, így kapható többek között Szlovákiában, Romániában, Németországban, Lengyelországban.

A kampány célja az egészségtudatos, másokon is gondoskodó emberek megszólítása. A Tvc kiegészül országos szintű OOH és online hirdetésekkel.

Kreatívkoncepció: A cél az volt, hogy a reklám olyan embereket szólítson meg, akik fontosnak tartják az egészségüket. Saját egészségünkre szükségünk van, hogy ellássuk feladatainkat, illetve szeretteink számára is csak úgy lehetünk biztos támasz, ha magunk egészségesek vagyunk.

Ezt a témakört szerettük volna úgy bemutatni, hogy minél inkább az élet apró mozzanatait megragadva, egy érzelmi kötődést lehetővé téve jelenjen meg a tüdő egészségének fontossága. A tüdőnk az, ami levegőhöz juttat minket nap mint nap. A levegő láthatatlan, észre sem vesszük mindennapi életünk során, mégsem tudnánk nélküle élni, a filmben éppen ezért egy kiemelt szerepet kapott. A jelenetek a levegő beszívására és kifújására épülnek, ez köti össze a kiragadott pillanatokat.

Továbbá cél volt, hogy egyszerre jelenjen meg az ambiciózus, aktív élet és a másokért tenni akarás, a törődés motívuma. Ehhez kiváló partner volt Miklósa Erika, aki nem csak a reklám, de a márka arca is. Fontos volt még, hogy a reklám hiteles legyen, ezért a jeleneteket Erika valós életéből vett események inspirálták, illetve több családtagja is szereplőként tűnik fel a szpotban. Nála egyszerre jelenik meg a sport, professzionális karrier és a családról való gondoskodás fontossága, mindezekhez pedig elengedhetetlen, hogy ő maga mindig a legjobb formájában legyen.

MATE METER: